Приказ основних података о документу

Proveravanje usmereno na ciljeve i ishode učenja hemije

dc.creatorTrivić, Dragica
dc.creatorRanđelović, Miomir
dc.creatorMarković, Mirjana
dc.date.accessioned2018-11-22T00:13:55Z
dc.date.available2018-11-22T00:13:55Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0031-3807
dc.identifier.urihttps://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/225
dc.description.abstractThis paper is on different approaches concerning estimating a certain level of knowledge or development of certain abilities form the field of natural sciences, particularly Chemistry. Examples of tasks have been illustrated and they show how abilities of students can be tested concerning observing the change of substances, to give their own assumptions, form explanations and make conclusions based on observations and to plan simple research. The proposed tasks give a feedback about connecting macro level (observed characteristics and changes of substances), micro level (structure of substances) and symbolic level (qualitative and quantitative meaning of chemical symbols, formula and equations of chemical reactions).en
dc.description.abstractU radu su prikazani različiti pristupi i iskustva u vezi sa proveravanjem usmerenim na utvrđivanje određenog nivoa znanja ili razvijenosti određenih sposobnosti u oblasti prirodnih nauka i posebno hemije. Primerima zadataka ilustrovano je kako se mogu ispitivati sposobnosti učenika da zapažaju svojstva i promene supstanci, da iznose pretpostavke, formulišu objašnjenja i izvode zaključke na osnovu zapažanja, da planiraju jednostavna istraživanja. Predloženi zadaci daju povratnu informaciju o povezivanju makronivoa (opažena svojstva i promene supstanci), mikronivoa (struktura supstanci) i simboličkog nivoa (kvalitativna i kvantitativna značenja hemijskih simbola, formula i jednačina hemijskih reakcija).sr
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagogija
dc.subjectteaching natural sciencesen
dc.subjecttesting knowledge and abilitiesen
dc.subjectoutcomes of learning Chemistryen
dc.subjectnastava prirodnih naukasr
dc.subjectproveravanje znanja i sposobnostisr
dc.subjectishodi učenja hemijesr
dc.titleTesting directed to aims and outcomes of learning Chemistryen
dc.titleProveravanje usmereno na ciljeve i ishode učenja hemijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dcterms.abstractРанђеловић, Миомир; Тривић, Драгица; Марковић, Мирјана; Проверавање усмерено на циљеве и исходе учења хемије; Проверавање усмерено на циљеве и исходе учења хемије;
dc.citation.volume64
dc.citation.issue1
dc.citation.spage158
dc.citation.epage170
dc.citation.other64(1): 158-170
dc.citation.rankM51
dc.type.versionpublishedVersion
dc.identifier.fulltexthttps://cherry.chem.bg.ac.rs/bitstream/id/9240/223.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_225


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу