Приказ резултата 969-988 од 989

      Наслови
      Yeast surface display for the expression, purification and characterization of wild-type and B11 mutant glucose oxidases [1]
      Zastupljenost metode samostalnog laboratorijskog rada učenika i metode demonstracionih ogleda u nastavi hemije u osnovnoj školi [1]
      Zinc Deficiency, Plasma Fatty Acid Profile and Desaturase Activities in Hemodialysis Patients: Is Supplementation Necessary? [1]
      Zn(II) complex with 2-quinolinecarboxaldehyde selenosemicarbazone: synthesis, structure, interaction studies with DNA/HSA, molecular docking and caspase-8 and-9 independent apoptose induction [1]
      Zn(II) complex with pyridine based 1,3-selenazolyl-hydrazone: Synthesis, structural characterization and DFT study [1]
      β-NaYF4:Yb,Tm@TiO2-Acac core-shell structure for efficient photocatalysis [1]
      π-π interactions in organic, coordination, and organometallic compounds [1]
      Интеракције између угљених хидрата и ароматичних аминокиселина: кристалографска претрага [1]
      Интердисциплинарни приступ настави природних наука [1]
      Испитивање апроксимативних функционала густине за израчунавање константи купловања у двоструко премошћеним тиоцијанато и цијанато бинуклеарним Ni(II) kомплексима [1]
      Испитивање структурних трансформација система Cu(1-x)-Al2O3(x) током процеса синтеровања [1]
      Когнитивни развој ученика кроз наставу хемије [1]
      Нековалентне интеракције комплекса метала и ароматичних молекула [1]
      Проверавање ученичких постигнућа у настави хемије: истраживања и наставна пракса [1]
      Стекинг интеракције C6-ароматичних прстенова и шесточланих прстенова формираних водоничном езом потпомогнутом резонанцијом [1]
      Стекинг интеракције планaрних прстенова формираних водоничним везивањем [1]
      Стекинг интеракције прстенова формираних водоничним везивањем потпомогнутим резонанцијом [1]
      Стекинг метилованих циклопентадиенилних лиганада у кристалним структурама комплекса прелазних метала [1]
      Трослојни тестови као ефективно средство за проверу разумевања садржаја хемије током пандемије Covid-19 [1]
      Унапређивање хемијске писмености ученика основних школа кроз контекстуални приступ обради наставне јединице Алкани [1]