Примена интернет странице у циљу самосталног учења наставне јединице о растворима и растварању
Apstrakt
Информационo-комуникационе технологије (ИKТ) помажу ученицима да формирају јасне репрезентације апстрактних хемијских пoјмова омогућавајући наставницима да припремају и имплементирају дигиталне мултимедијалне наставне материјале.
Овај рад је истраживање које је усмерено на испитивање задовољства ученика коришћењем интернет странице, како би се самостално изграђивало значење појмова "раствори" и "растварање".
У овом истраживању као мерни инструмент је коришћен онлајн упитник. Од студената је затражено да одговоре на питања која су се односила на њихово мишљење о примењеном начину усвајања хемијских појмова и примени информационо-комуникационих технологија у настави и у обичним, свакодневним активностима.
Анализирајући одговоре студената на питања упитника, дошли смо до закључка да им се допала оваква врста учења и да је чак и неопходна за усвајање садржаја из хемије за већину њих.
Information and communications technologies (ICT) help students understand abstract chemical terms by enabling teachers to prepare and implement digital multimedia teaching materials. This paper is a research aimed at examining student satisfaction with using a website as a teaching tool in order to understand the terms “solutions” and “dissolution” independently. In this study, an online questionnaire was used as a measuring instrument. Students were asked to answer questions which refer to their opinion on the applied method of adopting chemical terms and the application of information and communication technologies in the teaching process and everyday activities. By analyzing the students’ answers we came to the conclusion that they like this kind of learning very much and that it is even necessary for many of them to learn chemistry.
Ključne reči:
ИКТ / веб страница / онлајн упитник / раствори и растварање / ICT / website / online questionnaire / solutions and dissolutionIzvor:
11. Naučno-stručna konferencija, Studenti u susret nauci – StES 2018, Zbornik radova, Prirodne nauke - Nauka u službi čovjeka, 2018, 67-86Izdavač:
- Banja Luka : Univerzitet u Banjoj Luci
Kolekcije
Institucija/grupa
Hemijski fakultet / Faculty of ChemistryTY - CONF AU - Ralević, Lidija PY - 2018 UR - https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/2813 AB - Информационo-комуникационе технологије (ИKТ) помажу ученицима да формирају јасне репрезентације апстрактних хемијских пoјмова омогућавајући наставницима да припремају и имплементирају дигиталне мултимедијалне наставне материјале. Овај рад је истраживање које је усмерено на испитивање задовољства ученика коришћењем интернет странице, како би се самостално изграђивало значење појмова "раствори" и "растварање". У овом истраживању као мерни инструмент је коришћен онлајн упитник. Од студената је затражено да одговоре на питања која су се односила на њихово мишљење о примењеном начину усвајања хемијских појмова и примени информационо-комуникационих технологија у настави и у обичним, свакодневним активностима. Анализирајући одговоре студената на питања упитника, дошли смо до закључка да им се допала оваква врста учења и да је чак и неопходна за усвајање садржаја из хемије за већину њих. AB - Information and communications technologies (ICT) help students understand abstract chemical terms by enabling teachers to prepare and implement digital multimedia teaching materials. This paper is a research aimed at examining student satisfaction with using a website as a teaching tool in order to understand the terms “solutions” and “dissolution” independently. In this study, an online questionnaire was used as a measuring instrument. Students were asked to answer questions which refer to their opinion on the applied method of adopting chemical terms and the application of information and communication technologies in the teaching process and everyday activities. By analyzing the students’ answers we came to the conclusion that they like this kind of learning very much and that it is even necessary for many of them to learn chemistry. PB - Banja Luka : Univerzitet u Banjoj Luci C3 - 11. Naučno-stručna konferencija, Studenti u susret nauci – StES 2018, Zbornik radova, Prirodne nauke - Nauka u službi čovjeka T1 - Примена интернет странице у циљу самосталног учења наставне јединице о растворима и растварању SP - 67 EP - 86 DO - 10.7251/ZSSN1811067R ER -
@conference{ author = "Ralević, Lidija", year = "2018", abstract = "Информационo-комуникационе технологије (ИKТ) помажу ученицима да формирају јасне репрезентације апстрактних хемијских пoјмова омогућавајући наставницима да припремају и имплементирају дигиталне мултимедијалне наставне материјале. Овај рад је истраживање које је усмерено на испитивање задовољства ученика коришћењем интернет странице, како би се самостално изграђивало значење појмова "раствори" и "растварање". У овом истраживању као мерни инструмент је коришћен онлајн упитник. Од студената је затражено да одговоре на питања која су се односила на њихово мишљење о примењеном начину усвајања хемијских појмова и примени информационо-комуникационих технологија у настави и у обичним, свакодневним активностима. Анализирајући одговоре студената на питања упитника, дошли смо до закључка да им се допала оваква врста учења и да је чак и неопходна за усвајање садржаја из хемије за већину њих., Information and communications technologies (ICT) help students understand abstract chemical terms by enabling teachers to prepare and implement digital multimedia teaching materials. This paper is a research aimed at examining student satisfaction with using a website as a teaching tool in order to understand the terms “solutions” and “dissolution” independently. In this study, an online questionnaire was used as a measuring instrument. Students were asked to answer questions which refer to their opinion on the applied method of adopting chemical terms and the application of information and communication technologies in the teaching process and everyday activities. By analyzing the students’ answers we came to the conclusion that they like this kind of learning very much and that it is even necessary for many of them to learn chemistry.", publisher = "Banja Luka : Univerzitet u Banjoj Luci", journal = "11. Naučno-stručna konferencija, Studenti u susret nauci – StES 2018, Zbornik radova, Prirodne nauke - Nauka u službi čovjeka", title = "Примена интернет странице у циљу самосталног учења наставне јединице о растворима и растварању", pages = "67-86", doi = "10.7251/ZSSN1811067R" }
Ralević, L.. (2018). Примена интернет странице у циљу самосталног учења наставне јединице о растворима и растварању. in 11. Naučno-stručna konferencija, Studenti u susret nauci – StES 2018, Zbornik radova, Prirodne nauke - Nauka u službi čovjeka Banja Luka : Univerzitet u Banjoj Luci., 67-86. https://doi.org/10.7251/ZSSN1811067R
Ralević L. Примена интернет странице у циљу самосталног учења наставне јединице о растворима и растварању. in 11. Naučno-stručna konferencija, Studenti u susret nauci – StES 2018, Zbornik radova, Prirodne nauke - Nauka u službi čovjeka. 2018;:67-86. doi:10.7251/ZSSN1811067R .
Ralević, Lidija, "Примена интернет странице у циљу самосталног учења наставне јединице о растворима и растварању" in 11. Naučno-stručna konferencija, Studenti u susret nauci – StES 2018, Zbornik radova, Prirodne nauke - Nauka u službi čovjeka (2018):67-86, https://doi.org/10.7251/ZSSN1811067R . .