Приказ основних података о документу

dc.creatorPutica, Katarina
dc.date.accessioned2022-06-14T13:35:27Z
dc.date.available2022-06-14T13:35:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/5296
dc.description.abstractДа би се ученици адекватно припремили за живот у савременом свету који се у научнотехнолошком смислу непрекидно мења, њихова улога у процесу стицања нових знања мора бити активна. Истраживања су показала да се приликом учења органске хемије ученици суочавају с бројним тешкоћама, од којих су најпроминентније слабо концептуално разумевање и функционализација знања, слаба мотивација за учење, као и изостанак свести о значају органске хемије у реалном животу. Све ово је последица саме концепције наставе органске хемије, која се заснива на наставниковом излагању обимних академских знања, без истицања могућности њихове примене у реалном животу. У оваквој поставци, ученици превасходно имају улогу пасивних слушалаца. С друге стране, контекстуални приступ настави који потенцира активну улогу ученика у процесу стицања нових знања из органске хемије под окриљем разноврсних контекста из реалног живота, показао се ефективним у превазилажењу свих наведених проблема. Због тога ће у овом предавању бити размотрено како се два специфична облика контекстуалног приступа настави, когнитивно шегртовање и интердисциплинарни приступ настави, могу применити ради подстицања ученика на активни ангажман током учења органске хемија у оквиру читавог низа реалних контекста, почев од козметике и спорта, до историјских легенди и медицине.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Srpsko hemijsko društvosr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179048/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceAprilski dani o nastavi hemije 29. Stručno usavršavanja za nastavnike hemije i 2. Konferencija metodike nastave hemije, Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet, Beograd, 26. i 27. april 2018.sr
dc.subjectконтекстуални приступ наставиsr
dc.subjectактивно учење органске хемијеsr
dc.subjectконтексти за учење органске хемијеsr
dc.titleKonteksti za učenje pojmova organske hemijesr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.spage10
dc.citation.epage10
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.fulltexthttp://cherry.chem.bg.ac.rs/bitstream/id/29627/AD18.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_5296


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу