Đorđević, Aleksandar M.

Link to this page

Authority KeyName Variants
699a8102-176f-4920-b04f-29ec8d875d21
  • Đorđević, Aleksandar M. (1)
Projects

Author's Bibliography

Vaspitni deo nastave hemije

Đorđević, Aleksandar M.; Milanović, Vesna D.; Trivić, Dragica

(Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet, 2014)

TY  - CONF
AU  - Đorđević, Aleksandar M.
AU  - Milanović, Vesna D.
AU  - Trivić, Dragica
PY  - 2014
UR  - http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/5857
AB  - Različiti obrazovni sistemi kroz ciljeve ističu razvoj odgovornih, moralnih i obrazovanih
ličnosti, spremnih da aktivno deluju u svim oblastima značajnim za ljudski razvoj. Strateški
dokumenti usvojeni u Srbiji definisali su različite uloge nastavnika među kojima je i vaspitna
uloga. Od nastavnika se očekuje briga o fizičkom, kognitivnom i socio-emocionalnom
razvoju učenika. Postavlja se pitanje u kojoj meri nastava hemije ima vaspitne efekte kao što
su: formiranje prirodnonaučnog pogleda na svet, razmišljanje o socijalnoj relevantnosti
znanja iz hemije i doprinosu tih znanja opštoj pismenosti mladih, briga o ličnom i
društvenom zdravlju i bezbednosti, briga o kvalitetu životne sredine, razumevanje etičkih
normi u nauci, razvoj moralnih vrednosti. U okviru istraživanja ispitani su stavovi 237
nastavnika hemije o njihovim vaspitnim ulogama u nastavnom procesu. Rezultati pokazuju
da vaspitni segment nastave hemije može doprineti: uspešnosti učenika u učenju,
izgrađivanju odgovornog odnosa prema životnoj sredini, podizanju brige o telesnom zdravlju
i razvoju moralnih vrednosti.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet
C3  - Drugi naučni simpozijum sa međunarodnim učešćem, Teorija i praksa nauke u društvu: izazovi i perspektive, 6 - 7. novembar 2014. godine, Beograd, Srbija
T1  - Vaspitni deo nastave hemije
SP  - 51
EP  - 51
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_5857
ER  - 
@conference{
author = "Đorđević, Aleksandar M. and Milanović, Vesna D. and Trivić, Dragica",
year = "2014",
abstract = "Različiti obrazovni sistemi kroz ciljeve ističu razvoj odgovornih, moralnih i obrazovanih
ličnosti, spremnih da aktivno deluju u svim oblastima značajnim za ljudski razvoj. Strateški
dokumenti usvojeni u Srbiji definisali su različite uloge nastavnika među kojima je i vaspitna
uloga. Od nastavnika se očekuje briga o fizičkom, kognitivnom i socio-emocionalnom
razvoju učenika. Postavlja se pitanje u kojoj meri nastava hemije ima vaspitne efekte kao što
su: formiranje prirodnonaučnog pogleda na svet, razmišljanje o socijalnoj relevantnosti
znanja iz hemije i doprinosu tih znanja opštoj pismenosti mladih, briga o ličnom i
društvenom zdravlju i bezbednosti, briga o kvalitetu životne sredine, razumevanje etičkih
normi u nauci, razvoj moralnih vrednosti. U okviru istraživanja ispitani su stavovi 237
nastavnika hemije o njihovim vaspitnim ulogama u nastavnom procesu. Rezultati pokazuju
da vaspitni segment nastave hemije može doprineti: uspešnosti učenika u učenju,
izgrađivanju odgovornog odnosa prema životnoj sredini, podizanju brige o telesnom zdravlju
i razvoju moralnih vrednosti.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet",
journal = "Drugi naučni simpozijum sa međunarodnim učešćem, Teorija i praksa nauke u društvu: izazovi i perspektive, 6 - 7. novembar 2014. godine, Beograd, Srbija",
title = "Vaspitni deo nastave hemije",
pages = "51-51",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_5857"
}
Đorđević, A. M., Milanović, V. D.,& Trivić, D.. (2014). Vaspitni deo nastave hemije. in Drugi naučni simpozijum sa međunarodnim učešćem, Teorija i praksa nauke u društvu: izazovi i perspektive, 6 - 7. novembar 2014. godine, Beograd, Srbija
Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet., 51-51.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_5857
Đorđević AM, Milanović VD, Trivić D. Vaspitni deo nastave hemije. in Drugi naučni simpozijum sa međunarodnim učešćem, Teorija i praksa nauke u društvu: izazovi i perspektive, 6 - 7. novembar 2014. godine, Beograd, Srbija. 2014;:51-51.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_5857 .
Đorđević, Aleksandar M., Milanović, Vesna D., Trivić, Dragica, "Vaspitni deo nastave hemije" in Drugi naučni simpozijum sa međunarodnim učešćem, Teorija i praksa nauke u društvu: izazovi i perspektive, 6 - 7. novembar 2014. godine, Beograd, Srbija (2014):51-51,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_5857 .