Приказ основних података о документу

Stavovi učenika prvog razreda gimnazije prema nastavi hemije

dc.creatorTrivić, Dragica
dc.creatorLazarević-Bojović, Snežana D.
dc.date.accessioned2018-11-22T00:02:30Z
dc.date.available2018-11-22T00:02:30Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttps://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/206
dc.description.abstractThis paper is about attitudes of pupils of the first form of secondary school towards chemistry classes. The poll was taken on the sample of 159 pupils in May, in the school year 1997/1998. There was noticed a considerable drop in the pupils' being successful in chemistry in the transition from elementary to secondary school. In elementary school more than a half of the subjects had excellent mark (five)of chemistry, while at the end of the first semester of the first form of secondary school only 7 of the polled pupils retained the same mark. The results of the poll showed that more than 50 of the subject did not understand in full two thirds of the covered material, that even more subjects found the chemistry course uninteresting, and that less than a half of them liked chemistry. The pupils want group instead of frontal way of work, more independent experimental work and discussions. Instead of abstract theoretical contents, they prefer those which would be connected to a greater extent with everyday life.en
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova učenika prvog razreda gimnazije prema nastavi hemije. Anketirano je 159 učenika prirodno-matematičkog smera gimnazije. Anketiranje je izvedeno u maju školske 1997/98. godine. Pri prelasku iz osnovne u srednju školu uočava se veliki pad uspeha iz hemije anketiranih učenika. Više od polovine ispitanika imalo je u osnovnoj školi odličnu ocenu (pet)iz hemije, a na kraju prvog polugodišta prvog razreda tu ocenu zadržalo je svega 7. Rezultati ankete pokazali su da za više od 50 učenika dve trećine obrađenog sadržaja nije potpuno razumljivo, a još većem broju sadržaji nisu zanimljivi. Manje od polovine učenika voli hemiju. Učenici žele grupni rad umesto frontalnog načina rada, više samostalnog eksperimentalnog rada i diskutovanje. Umesto apstraktnih teorijskih sadržaja, oni žele sadržaje koji su u većoj meri povezani sa svakodnevnim životom.sr
dc.rightsrestrictedAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjectchemistry classesen
dc.subjectsecondary schoolen
dc.subjectattitudes of pupilsen
dc.subjectchemistry courseen
dc.subjectnastava hemijesr
dc.subjectgimnazijasr
dc.subjectstavovi učenikasr
dc.subjectnastavni program iz hemijesr
dc.titleAttitudes of pupils of the first form of secondary school towards chemistry classesen
dc.titleStavovi učenika prvog razreda gimnazije prema nastavi hemijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dcterms.abstractЛазаревић-Бојовић, Снежана Д.; Тривић, Драгица; Ставови ученика првог разреда гимназије према настави хемије; Ставови ученика првог разреда гимназије према настави хемије;
dc.citation.volume48
dc.citation.issue3-4
dc.citation.spage352
dc.citation.epage364
dc.citation.other48(3-4): 352-364
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_206


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу