Приказ основних података о документу

Standardi za proces nastave i učenja hemije

dc.creatorTrivić, Dragica
dc.creatorMarković, Mirjana
dc.creatorRanđelović, Miomir
dc.creatorZindović-Vukadinović, Gordana
dc.creatorJankov, Ratko M.
dc.date.accessioned2018-11-22T00:09:16Z
dc.date.available2018-11-22T00:09:16Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0031-3807
dc.identifier.urihttps://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/222
dc.description.abstractIn this paper, there are frames given about making standards for the process of teaching and learning chemistry in our country. Standards of education in natural sciences represent criteria for students’ achievement assessment, for assessing if the quality and teaching allow students to learn natural sciences, for assessing professional praxis, for assessing quality of praxis and evaluation of educational policy. Development of standards in the field of natural sciences in the world is followed by these principles: natural sciences for all students, learning natural sciences is an active process, natural sciences at school reflect intercultural and cultural tradition which characterizes praxis in contemporary science, improvement of education in the field of natural sciences is a part of the systematic reform of education. Also, in this paper there is methodology suggested for development of standards for the process of teaching and learning chemistry in our country. .en
dc.description.abstractU ovom radu dati su okviri za donošenje standarda za proces nastave i učenja hemije u našoj zemlji. Standardi za obrazovanje u prirodnim naukama predstavljaju kriterijume za procenu učeničkih postignuća, za procenu da li kvalitet programa i nastave omogućava učenicima učenje prirodnih nauka, za procenu kvaliteta prakse vrednovanja i obrazovne politike. Razvoj standarda u oblasti prirodnih nauka u svetu praćen je sledećim principima: prirodne nauke su za sve učenike, učenje prirodnih nauka je aktivan proces, prirodne nauke u školi reflektuju intelektualnu i kulturnu tradiciju koja karakteriše praksu u savremenoj nauci, unapređenje obrazovanja u oblasti prirodnih nauka deo je sistematske reforme obrazovanja. Takođe, u radu je predložena metodologija za razvoj standarda za proces nastave i učenja hemije kod nas. .sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/149028/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagogija
dc.subjectstandardsen
dc.subjectteaching and learning natural sciencesen
dc.subjectteaching and learning chemistryen
dc.subjectstandardisr
dc.subjectnastava i učenje u oblasti prirodnih naukasr
dc.subjectnastava i učenje hemijesr
dc.titleStandards for evaluating teaching and learning chemistryen
dc.titleStandardi za proces nastave i učenja hemijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dcterms.abstractРанђеловић, Миомир; Тривић, Драгица; Јанков, Ратко М.; Зиндовић-Вукадиновић, Гордана; Марковић, Мирјана; Стандарди за процес наставе и учења хемије; Стандарди за процес наставе и учења хемије;
dc.citation.volume61
dc.citation.issue4
dc.citation.spage512
dc.citation.epage522
dc.citation.other61(4): 512-522
dc.type.versionpublishedVersion
dc.identifier.fulltexthttps://cherry.chem.bg.ac.rs/bitstream/id/9212/220.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_222


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу