Faculty of Chemistry Repository - Cherry
University of Belgrade - Faculty of Chemistry
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   Cherry
  • Hemijski fakultet
  • Doktorati
  • View Item
  •   Cherry
  • Hemijski fakultet
  • Doktorati
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера

Contex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream

Thumbnail
2017
2740-teza.pdf (1.314Mb)
2740.pdf (149.2Kb)
Authors
Putica, Katarina
Contributors
Trivić, Dragica
Sladić, Dušan
Anđelković, Slađana
Doctoral thesis (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...
In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientificknowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the keycompetencies that the students need to develop...
Keywords:
scientific literacy / organic chemistry teaching in grammar school the naturalsciences stream / context-based approach / cognitive apprenticeship / interdisciplinary teachingapproach / научна писменост / настава органске хемије у гимназији природно-математичког смера / контекстуални приступ настави / когнитивно шегртовање / интердисциплинарни приступ настави
Source:
Универзитет у Београду, 2017
Publisher:
  • Универзитет у Београду, Хемијски факултет
Funding / projects:
  • Theory and practice of science in society: multidisciplinary, educational and intergenerational perspectives (RS-179048)
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169
URI
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5578
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17062/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49837071
http://nardus.mpn.gov.rs/123456789/9169
https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/2740
Collections
  • Doktorati
Institution/Community
Hemijski fakultet
TY  - THES
AU  - Putica, Katarina
PY  - 2017
UR  - http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5578
UR  - https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17062/bdef:Content/download
UR  - http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49837071
UR  - http://nardus.mpn.gov.rs/123456789/9169
UR  - https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/2740
AB  - У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...
AB  - In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientificknowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the keycompetencies that the students need to develop...
PB  - Универзитет у Београду, Хемијски факултет
T2  - Универзитет у Београду
T1  - Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169
ER  - 
@phdthesis{
author = "Putica, Katarina",
year = "2017",
abstract = "У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика..., In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientificknowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the keycompetencies that the students need to develop...",
publisher = "Универзитет у Београду, Хемијски факултет",
journal = "Универзитет у Београду",
title = "Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169"
}
Putica, K.. (2017). Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера. in Универзитет у Београду
Универзитет у Београду, Хемијски факултет..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169
Putica K. Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера. in Универзитет у Београду. 2017;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169 .
Putica, Katarina, "Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера" in Универзитет у Београду (2017),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About CHERRY - CHEmistry RepositoRY | Send Feedback

re3dataOpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About CHERRY - CHEmistry RepositoRY | Send Feedback

re3dataOpenAIRERCUB