Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера
Contex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream
Doctoral thesis (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...
In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientificknowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the keycompetencies that the students need to develop...
Keywords:
scientific literacy / organic chemistry teaching in grammar school the naturalsciences stream / context-based approach / cognitive apprenticeship / interdisciplinary teachingapproach / научна писменост / настава органске хемије у гимназији природно-математичког смера / контекстуални приступ настави / когнитивно шегртовање / интердисциплинарни приступ наставиSource:
Универзитет у Београду, 2017Publisher:
- Универзитет у Београду, Хемијски факултет
Funding / projects:
- Theory and practice of science in society: multidisciplinary, educational and intergenerational perspectives (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179048)
URI
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5578https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17062/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49837071
http://nardus.mpn.gov.rs/123456789/9169
https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/2740
Collections
Institution/Community
Hemijski fakultet / Faculty of ChemistryTY - THES AU - Putica, Katarina PY - 2017 UR - http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5578 UR - https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17062/bdef:Content/download UR - http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49837071 UR - http://nardus.mpn.gov.rs/123456789/9169 UR - https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/2740 AB - У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика... AB - In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientificknowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the keycompetencies that the students need to develop... PB - Универзитет у Београду, Хемијски факултет T2 - Универзитет у Београду T1 - Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169 ER -
@phdthesis{ author = "Putica, Katarina", year = "2017", abstract = "У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика..., In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientificknowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the keycompetencies that the students need to develop...", publisher = "Универзитет у Београду, Хемијски факултет", journal = "Универзитет у Београду", title = "Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169" }
Putica, K.. (2017). Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера. in Универзитет у Београду Универзитет у Београду, Хемијски факултет.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169
Putica K. Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера. in Универзитет у Београду. 2017;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169 .
Putica, Katarina, "Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера" in Универзитет у Београду (2017), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169 .