Analiza uspešnosti učenika osmog razreda u rešavanju Praktične vežbe na Republičkom takmičenju iz hemije
Само за регистроване кориснике
2020
Мастер/магистарски рад (Објављена верзија)
,
Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Nastavni programi hemije sadrže demonstracione oglede i laboratorijske vežbe koje je potrebno realizovati u toku školske godine. Nastavnici imaju mogućnost da, shodno uslovima, prilagode i realizuju laboratorijski rad tako da omoguće što bolje ostvarivanje ciljeva/ishoda učenja hemije. Nepohodno je da bude zastupljeno što više laboratorijskog rada koji će omogućiti istraživački pristup učenju kroz eksperimente. Ovaj pristup je jednako važan za sve učenike, a posebno se ostvaruje kroz dodatni rad sa učenicima koji postižu najbolje rezultate iz hemije i koji učestvuju na takmičenjima.
Кључне речи:
eksperimentalna nastava / praktičan radИзвор:
2020, 1-27Колекције
Институција/група
Hemijski fakultet / Faculty of ChemistryTY - THES AU - Gajić, Mirjana PY - 2020 UR - https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/3850 AB - Nastavni programi hemije sadrže demonstracione oglede i laboratorijske vežbe koje je potrebno realizovati u toku školske godine. Nastavnici imaju mogućnost da, shodno uslovima, prilagode i realizuju laboratorijski rad tako da omoguće što bolje ostvarivanje ciljeva/ishoda učenja hemije. Nepohodno je da bude zastupljeno što više laboratorijskog rada koji će omogućiti istraživački pristup učenju kroz eksperimente. Ovaj pristup je jednako važan za sve učenike, a posebno se ostvaruje kroz dodatni rad sa učenicima koji postižu najbolje rezultate iz hemije i koji učestvuju na takmičenjima. T1 - Analiza uspešnosti učenika osmog razreda u rešavanju Praktične vežbe na Republičkom takmičenju iz hemije SP - 1 EP - 27 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_3850 ER -
@mastersthesis{ author = "Gajić, Mirjana", year = "2020", abstract = "Nastavni programi hemije sadrže demonstracione oglede i laboratorijske vežbe koje je potrebno realizovati u toku školske godine. Nastavnici imaju mogućnost da, shodno uslovima, prilagode i realizuju laboratorijski rad tako da omoguće što bolje ostvarivanje ciljeva/ishoda učenja hemije. Nepohodno je da bude zastupljeno što više laboratorijskog rada koji će omogućiti istraživački pristup učenju kroz eksperimente. Ovaj pristup je jednako važan za sve učenike, a posebno se ostvaruje kroz dodatni rad sa učenicima koji postižu najbolje rezultate iz hemije i koji učestvuju na takmičenjima.", title = "Analiza uspešnosti učenika osmog razreda u rešavanju Praktične vežbe na Republičkom takmičenju iz hemije", pages = "1-27", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_3850" }
Gajić, M.. (2020). Analiza uspešnosti učenika osmog razreda u rešavanju Praktične vežbe na Republičkom takmičenju iz hemije. , 1-27. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_3850
Gajić M. Analiza uspešnosti učenika osmog razreda u rešavanju Praktične vežbe na Republičkom takmičenju iz hemije. 2020;:1-27. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_3850 .
Gajić, Mirjana, "Analiza uspešnosti učenika osmog razreda u rešavanju Praktične vežbe na Republičkom takmičenju iz hemije" (2020):1-27, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_3850 .