Efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije
Authorized Users Only
2021
Master Thesis (Published version)
,
Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet
Metadata
Show full item recordAbstract
Cilj ovog istraživanja je bilo da se ispitaju efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije. Istraživanje je sprovedeno na 130 učenika prvog razreda dve gimnazije. Instrumenti korišćeni u istraživanju su ulazni test, kojim se proveravalo prethodno znanje učenika o kiselinama i bazama, izlazni test, kojim se proveravala uspešnost usvajanja gradiva o protolitičkoj teoroji pomoću onlajn materijala i upitnik za ispitivanje učeničkih stavova. Svim učesnicima istraživanja je bio dostavljen onlajn materijal identičnog sadržaja, ali na jeziku na kojem prate nastavu hemije (srpski i slovački), u okviru kojeg su usvajali znanja o protolitičkoj teoriji sopstvenim tempom kroz male porcije gradiva, praćene zadacima za utvrđivanje. Iz inicijalnog testa se uviđa da obe grupe učenika imaju predznanje o kiselinama i bazama. Rezultati izlaznog testa sugerišu se da je grupa Gimnazije Uroš Predić postigla bolje rezultate nakon korišćenja onlajn materijala, ne...go što je tu slučaj kod ispitanika iz uzorka koji pohađaju Gimnaziju Mihajlo Pupin.
Keywords:
onlajn nastava / materijal za učenje / kiseline / baze / nastava na daljinu / COVID-19Source:
2021, 2-51Collections
Institution/Community
Hemijski fakultet / Faculty of ChemistryTY - THES AU - Holik, Ana-Andrea PY - 2021 UR - https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/4483 AB - Cilj ovog istraživanja je bilo da se ispitaju efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije. Istraživanje je sprovedeno na 130 učenika prvog razreda dve gimnazije. Instrumenti korišćeni u istraživanju su ulazni test, kojim se proveravalo prethodno znanje učenika o kiselinama i bazama, izlazni test, kojim se proveravala uspešnost usvajanja gradiva o protolitičkoj teoroji pomoću onlajn materijala i upitnik za ispitivanje učeničkih stavova. Svim učesnicima istraživanja je bio dostavljen onlajn materijal identičnog sadržaja, ali na jeziku na kojem prate nastavu hemije (srpski i slovački), u okviru kojeg su usvajali znanja o protolitičkoj teoriji sopstvenim tempom kroz male porcije gradiva, praćene zadacima za utvrđivanje. Iz inicijalnog testa se uviđa da obe grupe učenika imaju predznanje o kiselinama i bazama. Rezultati izlaznog testa sugerišu se da je grupa Gimnazije Uroš Predić postigla bolje rezultate nakon korišćenja onlajn materijala, nego što je tu slučaj kod ispitanika iz uzorka koji pohađaju Gimnaziju Mihajlo Pupin. T1 - Efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije SP - 2 EP - 51 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4483 ER -
@mastersthesis{ author = "Holik, Ana-Andrea", year = "2021", abstract = "Cilj ovog istraživanja je bilo da se ispitaju efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije. Istraživanje je sprovedeno na 130 učenika prvog razreda dve gimnazije. Instrumenti korišćeni u istraživanju su ulazni test, kojim se proveravalo prethodno znanje učenika o kiselinama i bazama, izlazni test, kojim se proveravala uspešnost usvajanja gradiva o protolitičkoj teoroji pomoću onlajn materijala i upitnik za ispitivanje učeničkih stavova. Svim učesnicima istraživanja je bio dostavljen onlajn materijal identičnog sadržaja, ali na jeziku na kojem prate nastavu hemije (srpski i slovački), u okviru kojeg su usvajali znanja o protolitičkoj teoriji sopstvenim tempom kroz male porcije gradiva, praćene zadacima za utvrđivanje. Iz inicijalnog testa se uviđa da obe grupe učenika imaju predznanje o kiselinama i bazama. Rezultati izlaznog testa sugerišu se da je grupa Gimnazije Uroš Predić postigla bolje rezultate nakon korišćenja onlajn materijala, nego što je tu slučaj kod ispitanika iz uzorka koji pohađaju Gimnaziju Mihajlo Pupin.", title = "Efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije", pages = "2-51", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4483" }
Holik, A.. (2021). Efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije. , 2-51. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4483
Holik A. Efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije. 2021;:2-51. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4483 .
Holik, Ana-Andrea, "Efekti primene onlajn materijala za učenje o protolitičkoj teoriji u prvom razredu gimnazije" (2021):2-51, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4483 .