Приказ основних података о документу
Konteksti za učenje pojmova organske hemije
dc.creator | Putica, Katarina | |
dc.date.accessioned | 2022-06-14T13:47:21Z | |
dc.date.available | 2022-06-14T13:47:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/5300 | |
dc.description.abstract | Да би се ученици адекватно припремили за живот у савременом свету који се у научно- технолошком смислу непрекидно мења, њихова улога у процесу стицања нових знања мора бити активна. Истраживања су показала да се приликом учења органске хемије ученици суочавају с бројним тешкоћама, од којих су најпроминентније слабо концептуално разумевање и функционализација знања, слаба мотивација за учење, као и изостанак свести о значају органске хемије у реалном животу. Све ово је последица саме концепције наставе органске хемије, која се заснива на наставниковом излагању обимних академских знања, без истицања могућности њихове примене у реалном животу. У оваквој поставци, ученици превасходно имају улогу пасивних слушалаца. С друге стране, контекстуални приступ настави који потенцира активну улогу ученика у процесу стицања нових знања из органске хемије под окриљем разноврсних контекста из реалног живота, показао се ефективним у превазилажењу свих наведених проблема. Због тога ће у овом предавању бити размотрено како се два специфична облика контекстуалног приступа настави, когнитивно шегртовање и интердисциплинарни приступ настави, могу применити ради подстицања ученика на активни ангажман током учења органске хемија у оквиру читавог низа реалних контекста, почев од козметике и спорта, до историјских легенди и медицине. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Beograd : Srpsko hemijsko društvo | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179048/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Knjiga apstrakata 29. stručnog usavršavanja za nastavnike hemije i 2. konferencije metodike nastave hemije Aprilski dani o nastavi hemije | sr |
dc.subject | контекстуални приступ настави | sr |
dc.subject | активно учење органске хемије | sr |
dc.subject | контексти за учење органске хемије | sr |
dc.title | Konteksti za učenje pojmova organske hemije | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.spage | 10 | |
dc.citation.epage | 10 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |
dc.identifier.fulltext | http://cherry.chem.bg.ac.rs/bitstream/id/30386/AD2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_5300 |