Reprezentacije u udžbenicima hemije kao faktor razumevanja u procesu učenja pojmova o hemijskoj vezi
Authorized Users Only
2020
Master Thesis (Published version)
,
Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet
Metadata
Show full item recordAbstract
Istraživanja su pokazala da učenici često imaju teškoće da koriste tri nivoa
reprezentacija. Cilj našeg istraživanja bio je da saznamo u kojoj meri učenici osnovnih i
srednjih škola mogu da tumače različite nivoe repzerentacija i odnose između njih.
Istraživanje je izvedeno u ukupno šest škola: tri osnovne i tri srednje škole u Beogradu.
Ukupan broj ispitanika je 341, od toga su 99 učenika osnovnih škola i 242 učenika srednjih
škola (15, 16 i 17 godina). Instrumenti u istraživanju su bili test i upitnik, a odnosili su se
na temu hemijska veza. Rezultati su pokazali da se mogućnost učenika da tumače reprezentacije
poboljšava s brojem godina učenja hemije, da učenici osmog razreda najslabije povezuju više
nivoa reprezentacija, a da učenici srednjih škola, iako su uspešniji u tom pogledu, imaju
velike teškoće da objasne svoje odgovore.
Keywords:
reprezentacije / simbolički prikaz / makroskopski prikaz / hemijska veza / submikroskopski prikazSource:
2020, 3-52Collections
Institution/Community
Hemijski fakultet / Faculty of ChemistryTY - THES AU - Antić, Nevena PY - 2020 UR - https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/4061 AB - Istraživanja su pokazala da učenici često imaju teškoće da koriste tri nivoa reprezentacija. Cilj našeg istraživanja bio je da saznamo u kojoj meri učenici osnovnih i srednjih škola mogu da tumače različite nivoe repzerentacija i odnose između njih. Istraživanje je izvedeno u ukupno šest škola: tri osnovne i tri srednje škole u Beogradu. Ukupan broj ispitanika je 341, od toga su 99 učenika osnovnih škola i 242 učenika srednjih škola (15, 16 i 17 godina). Instrumenti u istraživanju su bili test i upitnik, a odnosili su se na temu hemijska veza. Rezultati su pokazali da se mogućnost učenika da tumače reprezentacije poboljšava s brojem godina učenja hemije, da učenici osmog razreda najslabije povezuju više nivoa reprezentacija, a da učenici srednjih škola, iako su uspešniji u tom pogledu, imaju velike teškoće da objasne svoje odgovore. T1 - Reprezentacije u udžbenicima hemije kao faktor razumevanja u procesu učenja pojmova o hemijskoj vezi SP - 3 EP - 52 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4061 ER -
@mastersthesis{ author = "Antić, Nevena", year = "2020", abstract = "Istraživanja su pokazala da učenici često imaju teškoće da koriste tri nivoa reprezentacija. Cilj našeg istraživanja bio je da saznamo u kojoj meri učenici osnovnih i srednjih škola mogu da tumače različite nivoe repzerentacija i odnose između njih. Istraživanje je izvedeno u ukupno šest škola: tri osnovne i tri srednje škole u Beogradu. Ukupan broj ispitanika je 341, od toga su 99 učenika osnovnih škola i 242 učenika srednjih škola (15, 16 i 17 godina). Instrumenti u istraživanju su bili test i upitnik, a odnosili su se na temu hemijska veza. Rezultati su pokazali da se mogućnost učenika da tumače reprezentacije poboljšava s brojem godina učenja hemije, da učenici osmog razreda najslabije povezuju više nivoa reprezentacija, a da učenici srednjih škola, iako su uspešniji u tom pogledu, imaju velike teškoće da objasne svoje odgovore.", title = "Reprezentacije u udžbenicima hemije kao faktor razumevanja u procesu učenja pojmova o hemijskoj vezi", pages = "3-52", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4061" }
Antić, N.. (2020). Reprezentacije u udžbenicima hemije kao faktor razumevanja u procesu učenja pojmova o hemijskoj vezi. , 3-52. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4061
Antić N. Reprezentacije u udžbenicima hemije kao faktor razumevanja u procesu učenja pojmova o hemijskoj vezi. 2020;:3-52. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4061 .
Antić, Nevena, "Reprezentacije u udžbenicima hemije kao faktor razumevanja u procesu učenja pojmova o hemijskoj vezi" (2020):3-52, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_cherry_4061 .